Wat te doen bij pech met uw shortlease auto
VWP Shortlease biedt u een jong wagenpark met uitsluitend de beste leaseauto’s. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat u onderweg pech krijgt met uw leaseauto. In dit artikel leest u wat u in zo’n geval kunt doen.
Alarmcentrale bellen
Bij het maandelijkse shortlease tarief van VWP Shortlease zijn eventuele reparaties aan uw shortlease auto inbegrepen. Wanneer u onderweg pech heeft met uw auto, kunt u bellen met de 24 uurs alarmcentrale van VWP Shortlease. Ook als u schade heeft aan uw leaseauto, dient u dit door te geven aan onze alarmcentrale. VWP Shortlease komt u zo snel mogelijk te hulp wanneer uw auto is uitgevallen. Wij zorgen voor een spoedige reparatie van uw shortlease auto en regelen voor u – indien nodig – een vervangende leaseauto.
Reisverzekering
De reparatieservice van VWP Shortlease maakt aanvullende verzekeringen tegen pechhulp voor uw leaseauto overbodig. Wel raden wij u aan voor buitenlandse reizen een reisverzekering af te sluiten. Verder is het raadzaam bij reizen naar het buitenland een creditcard mee te nemen. Deze heeft u nodig in het geval dat u een vervangende auto wilt regelen bij een internationale verhuurmaatschappij.
Aanvullende shortlease voorwaarden
Met shortlease van VWP bent u verzekerd van een leasecontract met uitstekende voorwaarden. Naast een goede service bij schade aan uw leaseauto, bieden wij dan ook onder andere een allrisk verzekering en een banden wisselservice. Wilt u meer weten over de aantrekkelijke shortlease voorwaarden van VWP? Klik dan op de link hieronder.
» Shortlease voorwaarden VWP