Wat te doen bij pech met de shortlease auto?

VWP Shortlease biedt je een jong wagenpark met uitsluitend de beste leaseauto’s. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat je onderweg pech krijgt met de leaseauto. In dit artikel lees je wat jij in zo’n geval het beste kunt doen.

19 december 2023
Kimberly Schievink
Een minuut leestijd

Alarmcentrale bellen

Bij het maandelijkse shortlease tarief van VWP Shortlease zijn eventuele reparaties aan de shortlease auto inbegrepen. Wanneer je onderweg pech hebt met de auto, kun je bellen met de 24 uurs alarmcentrale van VWP Shortlease. Ook als je schade hebt aan de leaseauto, dien je dit door te geven aan onze alarmcentrale. VWP Shortlease komt je zo snel mogelijk te hulp wanneer de auto is uitgevallen. Wij zorgen voor een spoedige reparatie van de shortlease auto en regelen – indien nodig – een vervangende auto.

Reisverzekering

De reparatieservice van VWP Shortlease maakt aanvullende verzekeringen tegen pechhulp voor de leaseauto overbodig. Wel raden wij je aan voor buitenlandse reizen een reisverzekering af te sluiten. Verder is het raadzaam bij reizen naar het buitenland een creditcard mee te nemen. Deze heb je nodig in het geval dat je een vervangende auto wilt regelen bij een internationale verhuurmaatschappij.

Aanvullende shortlease voorwaarden

Met shortlease van VWP ben je verzekerd van een leasecontract met uitstekende voorwaarden. Naast een goede service bij schade aan de leaseauto, bieden wij dan ook onder andere een allrisk verzekering en een banden wisselservice.